John Holland-Kaye szerint a légitársaságok feladata, nem pedig a repülőtereké, hogy földi kiszolgáló személyzetet biztosítsanak.
Hétfőn a Ryanair egyik vezetője bírálta a repülőtereket, amiért nem vesznek fel elegendő személyzetet az utasok számának visszaesése miatt.
Kisebb a veszteség, de nincs vége a repülőtéri káosznak
A közelmúltban utasok ezrei szembesültek késésekkel és járattörlésekkel. A személyzet hiánya hozzájárult a fennakadásokhoz. A repülőterek és a légitársaságok, amelyek a Covid-zárlatok idején leépítették a munkaállományukat, az utazási kereslet visszaállásával küzdenek a munkaerő hiányával – írja a BBC.
A földi kiszolgáló személyzet számos szolgáltatásért felelős a repülőtereken, beleértve a poggyászok be- és kirakodását, ami annyira kaotikussá vált, hogy az utasok nyomkövetővel figyelik a csomagjaikat, hogy azok el ne vesszenek. A vitát az váltotta ki, hogy az Egyesült Királyság legnagyobb repülőtere az év első felében újabb veszteségről számolt be, annak ellenére, hogy az emberek többet utaztak üzleti és nyaralási céllal.
A Heathrow 321 millió font (152,5 milliárd forint) korrigált adózás előtti veszteséget jelentett a június végéig tartó hat hónapra vonatkozóan, szemben a tavalyi év azonos időszakában mért 787 millió fontos veszteséggel.”
Címlap fotó: Index.hu
Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.