„Mérgelődés, kiabálás, sorban állás. Röviden így írta le a tegnap reggeli nyitás előtti helyzetképet olvasónk a a pécsi E-ON ügyfélszolgálati irodához előtt.
– Az ügyfelek szinte kivétel nélkül az augusztus 1-jén életbe lépő árváltozás miatt keresik fel az irodáinkat, jellemzően mérőállásukat kívánják megadni, illetve a rendelettel kapcsolatos tájékoztatást kérnek – közölte lapunkkal az áramszolgálató cég sajtóirodája, akik hozzátették, hogy azok az ügyfelek, akik más ügyben érkeznek, műszaki vagy egyéb ügyüket intézik a személyes irodában, szintén tesznek fel kérdéseket a rendelettel kapcsolatban is.
A megkeresések ugrásszerű növekedése mellett megnőtt az egy ügyfélre eső ügyintézési idő is. Az ügyfélszolgálat munkatársai mindent megtesznek, hogy minden ügyfelüknek személyesen tudjanak segíteni, tájékoztatást adni, ugyanakkor augusztus 5-ig várhatóan hosszabb ügyintézési idővel kell számolniuk a személyes ügyintézést választóknak.
A mérőállás diktálásra, mindazoknak, akiknek erre lehetőségük van, javasolják a gyorsan és otthonról is elérhető ügyintézési csatornákat. Az E.ON Ügyfélszolgálat applikáción, az online ügyfélszolgálaton keresztül, telefonon vagy sms-ben néhány perc alatt megadható a mérőállás: eon.hu/hu/lakossagi/ugyintezes/szamlazasi-ugyek-fizetes/meroallas-bejelentese.html oldalon.”
Címlap fotó: Shutterstock
Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.