„Tízmillió forintra büntette az illetékes hatóság a Budapest Airport Zrt.-t a repülési korlátozások megsértése miatt, míg egy földi kiszolgálóra 5 millió forintos bírságot szabtak ki, ugyanis még június végén öt órán keresztül tartotta vissza egy olyan repülőgép utasainak csomagját, amely éjfél után landolt Ferihegyen.
Öt teljes órán át tartotta vissza még június végén Budapesten egy landoló repülőgép utasainak csomagjait a földi kiszolgáló, a történtek miatt sokan kényszerültek a terminálon kivárni, hogy reggel hozzájuthassanak bőröndjeikhez.
A Technológiai és Ipari Minisztérium (TIM) szerkesztőségünknek elküldött tájékoztatása szerint a mulasztó céget ötmillió forintra büntette a közlekedési hatóság, míg a reptér üzemeltetőjének, a Budapest Airport Zrt.-nek tízmillió forintnak megfelelő bírságot kell fizetnie a mélyalvási időszakban a megengedettnél jóval nagyobb számban mozgó repülők miatt.
A TIM közleményében emlékeztetett arra, hogy a járat jelentős késéssel, 195 utassal és 75 darab poggyásszal a fedélzetén nem sokkal éjjel egy óra előtt szállt le a budapesti repülőtéren.
Az első bőrönd kereken öt órával később került szalagra, az utolsó hat percre rá. A közbeeső időben senki semmiféle tájékoztatást nem adott a csomagjaikra váró utasoknak arról, hogy tulajdonukat, értéktárgyaikat mikor kaphatják vissza. Sokan így teljes bizonytalanságban magukra hagyva kénytelenek voltak a reptéren éjszakázni.”
Címlap fotó: Index.hu
Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.