„A Pécsi Tudományegyetem beiskolázási kampányának megújulását már többször elismerték. Az innovativitás sikerességét mutatja, hogy 2023-ban a marketing szakma érdeklődését is felkeltette és a Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett Marketing Diamond Awards 2022 pályázaton a PTE hazai beiskolázási közösségimédia-kampányát kezelő Y-Shift ügynökség elnyerte a Marketing Gyémánt díjat.
Az egyetem Kapcsolati Igazgatóság Hazai Beiskolázási Marketing Iroda vezetője, dr. Hegedüs Réka elmondta, hogy új megközelítéssel fordultak idén a végzős középiskolások felé. A Y-Shift által ajánlott egyfajta alulról kommunikációt alkalmaztak, ami az jelenti, hogy olyan hallgatókat toboroztak, akik saját közösségmédia-felületeiken és saját stílusukban kommunikálták, hogy miért is jó PTE-snek lenni. Ehhez természetesen szükség volt a Y-Shift munkájára, akik fiatalosak, képben vannak a trendekkel és ezáltal új gondolatokat hoztak a beiskolázási tervbe. A hallgatók lelkesen vetették bele magukat abba, hogy népszerűsítsék a felsőoktatási intézményt.
A kampány másik részét képezte a III. Irány a PTE! Kultúrfeszt, ami több mint háromezer érdeklődőt vonzott. De emellett az egyetem sikerességét az is mutatja, hogy a januári Education kiállításon a PTE standjánál minden nap több ezren fordultak meg.
A kampány pedig folytatódik tovább, amelyeket felvételi kisokosokkal egészítenek ki. Kreatív és edukatív tartalmakat adnak közre, amelyet vicces és informatív formában tálalnak a leendő hallgatóknak. ”
Címlap fotó: PTE
Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.