„Az utaskísérő személyzet állítólag 20 percet várt, mielőtt megpróbálták újraéleszteni azt a nőt, aki később meghalt a Qatar Airways múlt heti, Sydney-be tartó járatán. A 60 éves nő az ausztráliai Campbelltownból repült Dohába, amikor eszméletlen állapotban találtak rá a 14 órás út közepén.
Két utas nyilatkozott az ügyben a Daily Mailnek, és azt mondták, miután a repülőgép személyzete megállapította, hogy a nő meghalt, „csak úgy otthagyták” egy takaróval letakarva. Az utazó házaspár először a légiutas-kísérőket riasztotta, miután a 60 éves nő furcsa hangokat hallatott. A hölgy utas elmondása szerint
úgy tűnt, mintha aludna, de nagyon hangos zajt csapott.
A személyzet megpróbálta felébreszteni, és az összes tagot a nő mellé hívták, végül oxigénmaszkot hoztak neki. „Aztán csak úgy otthagyták” – mondta Francesca, a nyilatkozó utas. Azt mondták az aggódó párnak, hogy minden rendben van az idős hölggyel, de Francesca azt mondta,
látszott, hogy nem lélegzik.
Húsz perc elteltével a személyzet visszatért, hogy kisegítsék a nőt üléséből, majd átvitték a repülőgép egy másik részébe, ahol újraélesztést végeztek rajta defibrillátorral. „Ekkor már nem volt életben” – mondta Francesca, és hozzátette, nem érti miért nem fél órával korábban kezdtek bele, amikor már látszott, hogy nincs jól a hölgy.
A hangosbemondóban a repülő kapitánya megkérdezte, van-e orvos a fedélzeten. Miután az egyik utas jelentkezett, újabb fél óra telt el, mire
előtolták a nő holttestét, és egy takaróval letakarva az utasok között hagyták.
Amikor a gép leszállt, mindenkit arra kértek, hogy maradjon ülve, amíg a mentőszolgálat munkatársai ellátják a halott nőt. Francesca szerint a légitársaságnak jobban kellett volna kezelnie a helyzetet. „Egyszerűen otthagyták a nőt” – mondta.”
Címlap fotó: Index.hu
Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.