„Autópályáink nagy része kiválóan használható, viszont az M7-esen majdnem harminc kilométeren csak egy sáv járható. A folyóink pedig áradnak, amelyek miatt egyre több utat és hidat kell lezárni országszerte.
A magyar–román határszakaszon, az M43-as autópályán a Csanádpalota határállomás előtt, az erős tranzitforgalom miatt 7 kilométeres a kilépő kamionsor – írja az Útinform.
Az M7-es autópályán, Martonvásár térségében, a Letenye felé vezető oldalon, a 26-os kilométertől majdnem 30 kilométer hosszan az útburkolat tisztítása miatt egy sáv járható, a torlódás 2–3 kilométer.
A 6-os főúton, Barcs térségében, a 257-es kilométernél egy kamion pótkocsijának a kereke kigyulladt, a forgalom fél pályán halad. A 25-ös főúton, Eger belterületén, az Ózd felé vezető oldalon, a 12-es kilométernél egy személygépjármű nekiment egy jelzőlámpának. A két sávból egy sáv járható.
Az M0-s autóút keleti szektorán, a Megyeri híd felé vezető oldalon ma egy új forgalomterelést építettek ki. Az 59-es kilométernél egy másfél km-es szakaszon sávelhúzással, a külső és a leállósávra terelik a járműveket.
Vidéki vízhelyzet
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegyében, a Sajóecseg és Boldva közötti úton, a 2-es kilométernél lévő Sajó-hídon hídvizsgálatot végeznek. Reggel fél 10.00-től fél 12.00-ig lezárják és a forgalmat elterelik. Emellett a Sajó áradása miatt lezárták a Sajókaza és a 26-os főút közötti utat, a Tiszacsege és Ároktő közötti utat, valamint a Kesznyéten és a Sajóörös közötti utat.
Északi határfolyónk az Ipoly áradása miatt a Nógrád vármegyei Őrhalomnál, a határhídhoz vezető utat, illetve Drégelypalánk és az országhatár közötti utakat lezárták. Kerülni Balassagyarmat vagy Hont felé lehetséges.
Csongrád-Csanád vármegyében, a Tisza magas vízállása miatt a Csépa és Csongrád közötti összekötőutat mindkét irányból lezárták. A folyón lévő pontonhíd sem üzemel, kerülni a 451-es főúti Tisza-híd felé lehet.”
Címlap fotó: Index.hu
Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.