„Az ukrán hadsereg új toborzási móddal próbálkozik, így próbálja feltölteni a frontvonalakon megfogyatkozott egységek sorait. A toborzási kampányhoz minden reklámeszközt felhasználnak, különösen a közösségi oldalakon – írja az Unian.
A The Wall Street Journal cikke szerint a hadsereg egyre inkább óriásplakátokon hirdet, és az Instagram hirdetési eszközeit használja.
– olvasható a Da Vinci Wolves zászlóalj egyik reklámposztjában.
A toborzási kampány része annak a törekvésnek, hogy feltöltsék a megfogyatkozott erőket.
Februárban Volodimir Zelenszkij ukrán elnök azt mondta, hogy 31 ezer katona halt meg a háborúban. Ez azonban az Unian szerint egy alábecsült adat. A frontvonalon lévő egységek jelentős létszámhiányról számoltak be, és sok egység kimerült.
Az ukrán kormány a törvények megváltoztatásával bővíti a sorkatonai állományt, és megpróbálja rávenni az ukránokat, hogy térjenek vissza külföldről. A katonai egységek, különösen az önkéntes alakulatok, igyekeznek magukhoz vonzani azokat, akik készek csatlakozni a harchoz.”
Fotó: karpathir.com
Eredeti írás: index.hu/KH