„A Citroën egy igen különleges furgont kínál eladásra, amelyet Relay Back to Back néven, ‘kétfejű’ járműként ismertetnek, amely első ránézésre akár egy Photoshop montázsnak is tűnhet, de valós és egy konkrét célra szolgál.
A kialakítás célja a gyártási és szállítási költségek csökkentése volt, célzottan azokra a vállalkozásokra, amelyek lakóautókat, kempingjárműveket vagy más speciális járműveket, például mentő- vagy mentési járműveket építenek. A furgonok ideiglenesen össze vannak kapcsolva, ami hatékonyabb szállítást tesz lehetővé.
Ennek az megközelítésnek az értelme az összetettség és a költségek csökkentésével függ össze. Mivel a furgonoknak nincs hagyományos hátsó váza, kevesebb munkát igényel a Citroën részéről, és több rugalmasságot biztosít az alvállalkozók számára.
Továbbá a hajtásvonalak, mint alkatrészek hiánya tovább csökkenti a gyártási és szállítási költségeket, ami fenntarthatóbbá és kevésbé pazarlóvá teszi a folyamatot. Ez a megoldás lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy saját hátsó szerkezetüket alakítsák ki, függetlenül a gyártó standard elrendezésétől.
Bár furcsának tűnhet, a Back to Back kialakítás egy okos ötlet az erőforrások optimalizálására. A Stellantis csoport egy másik márkája, a Peugeot hasonló megközelítést követ a Boxer Back to Back modellel. Ezeknek a furgonoknak az induló ára körülbelül 45 000 dollár, de nem világos, hogy ez az ár egy vagy mindkét összekapcsolt járműre vonatkozik-e.”
Címlap fotó: © Technológia: Carro e Motos
Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.