„A legfrissebb, 2023. májusi Nielsen-adatok alapján a Hell Energy minden versenytársát felülmúlta Indiában, és első helyre került az energiaital-kategória aludobozos szegmensében az eladott darabszámok alapján.
Az eredmény amiatt is kiemelkedő, mert a korábbi vezető márka 20 éven át birtokolta ezt a pozíciót a világ legnépesebb országában.
A HELL 2018-ban lépett az indiai energiaital-piacra, vagyis 5 év alatt sikerült az élre törnie a ’can’, vagyis aludobozos kategóriában.
A határozott értékesítési stratégia, a saját disztribúciós csapat és a helyi preferenciákhoz illeszkedő árpozíció alig több mint 60 hónap alatt meghozta az eredményét, így a Hell újabb exportországban szerzett vezető pozíciót. A friss siker a legújabb vívmányokat, így például a mesterséges intelligencia innovációs tudását is alkalmazó márka egyedülálló koncepciójáról és stratégiájáról tanúskodik, mellyel
a 100 százalékban magyar tulajdonú cég tovább erősíti nemzetközi jelenlétét.
A Hell energiaitalok jelenleg több mint 50 országban érhetőek el világszerte, melyek közül számos piacon vezető pozícióval büszkélkedhetnek, ami rendkívüli siker magyar viszonylatban.
A Hell termékpalettáján jegeskávék, jegesteák, szénsavas üdítők és vitaminitalok is megtalálhatók, termékeihez csakis kiváló alapanyagokat használnak. A cégcsoport az üdítőital-szektorban egyedüliként mondhatja el magáról, hogy globálisan ismert, stabil márkával, illetve ultramodern alumíniumitaldoboz-gyárral és töltőüzemmel rendelkezik, mely kombináció stratégiai előnyt biztosít számára.”
Címlap fotó: Index.hu
Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.