„Elsőként címlapképünkön a Mercedes W15-ös erőforrásának beszerelését láthatjátok, annak kiegészítő elemeivel, mint az oldaldobozba, valamint a motor fölé és mögé helyezett hűtőkkel.
Miközben a Williams FW46-ot is felkészítik az akcióra, láthatjuk az első fékeket meztelenül. A tárcsa borítása irányítja a fékek és a felni közötti hőátmenetet, ezzel segítve a gumimelegítést. Érdemes még megnézni a fékbetét teljes szélességén látható uszonyokat, míg felül csőszerű elemek segítenek a hőelvezetésben.
A VCARB01 felé pillantva az erőforrás és kellékeinek telepítését láthatjuk, egy nagy, ülőkeszerű hűtővel az autó középvonalán.
Az elölről és oldalról készített kép az RB20 előkészületeiről megmutatja a lengéscsillapító elrendezését és azt is láthatjuk, hogy idén az első féktárcsák előtt egy ablakot vágtak, hogy az itt keletkező hőt átvezethessék a fékdob borítása alatti belső térbe.
Itt a VCARB01 padlólemeze még a padlón hever a váz összerakása közben, így megnézhetjük magunknak az első szélét.
Újra rálestünk a W15-re, ezúttal inkább hátulról, ahonnan láthatóvá válnak a hátsó felfüggesztés amúgy láthatatlan elemei, valamint a padlólemez ék alakú csatlakozási pontja, mely egy fém tartóelemhez van kötve.
A Sauber új első szárnyat hozott a hétvégére, itt remekül látható, hogyan néz ki felülről.
Az első szárnyvéglapon látható bukósík a Haas VF-24-en két „buckát” kapott a megszokott, egyszerű alakok helyett. Mindeközben a szárnyvéglap alsó és hátsó sarkán hasonló kivágásokat és félig leválasztott lapokat látunk, mint a Mercedesnél.
Fentről ránézve az Aston Martin AMR24 első szárnyára látjuk, hogy a legfelső lapokat újragondolták az Ausztrál Nagydíjra, hogy jobb legyen az egyensúly az időmérős és a versenytempó között.”
Címlap fotó: Giorgio Piola
Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.