Ez egy több mint egy évtizedes, stabil sorozat volt, de a vállalat most egy még nagyobb projektbe kezd.
Ha van olyan cég, amelyik képes a klasszikus Porsche 964-eseket tökéletesen helyreállítani, a Singer Vehicle Design lenne a legjobb választás. Sajnos, már nem lehet rendelni egyet sem – legalábbis nem az ízlésesen újragondolt Classic Porsche 911-es szépségeket, amelyekről már több mint egy évtizede álmodozunk.
Egy interjúban a Top Gearrel, az SVD vezetője, Rob Dickinson megerősítette, hogy már leállították a Classic Porsche 911 megrendeléseinek fogadását. Már 12 éve, hogy a Singer elkezdte gyártani őket, de ez nem jelenti a búcsút a Los Angeles-i székhelyű cég számára. Sőt, a vállalat egy még nagyobb projektre készül.
Dickinson szerint mindössze 450 darabra korlátozták a gyártást. Ezt a számot nem tervezte, amikor több mint egy évtizede megalapította a céget, és mint rámutatott, azért sem, mert hiány van az újragondolásra szoruló Porsche 964-esből.
„Több tízezer 964-es van! És rengeteg lepukkant, amelyektől nem érezzük rosszul magunkat, ha újra kell építenünk őket” – mondta Dickinson a Top Gearnek.
A Catherine Wheel nevű brit zenekar egykori frontembere és gitárosa rámutatott, hogy a Classic Porsche 911 gyártásának leállítása fenntartja a gyártott példányok értékét.
„Csak próbálunk tisztelettudóak lenni azokkal szemben, akik megveszik az autókat. Meg akarjuk őrizni az autók értékét, ha később persze gazdát cserélnek, aminek szerintem inkább a Singer „márkaként” való megítéléséhez van köze, mint az autók minőségéhez” – mondta Dickinson a Top Gear interjúban.
A Classic Porsche 911 után a Singer a Singer Turbo (címlapképünkön) megépítésével folytatja. Megjegyzendő, hogy a Singer 911-esek mindegyikét egy 4,0 literes boxermotor hajtja – amelyet eredetileg a Cosworth dolgozott át, de később a Porsche szállított a Singer specifikációi szerint.
Nem világos, hogy a turbófeltöltős változatokat továbbra is a Porsche szállítja-e majd, de egy biztos – a Singer Turbo tanulmány finomhangolása hamarosan megkezdődik.”
Címlap fotó: Motor1.com Copyright
Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.