A Vodafone ügyfelei informatikai átállás miatt július 11–16. között csak korlátozottan tudnak ügyeket intézni, az otthoni és mobil-alapszolgáltatások azonban akkor is zavartalanul működnek.
A szolgáltató a hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében végez informatikai átállást, amely a Vodafone–UPC-integráció utolsó lépése.
Ezekkel az ügyekkel érdemes sietni
Az átállás alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások (például mobilvásárlás, autópálya-matrica, parkolás) nem lesznek elérhetők. Ugyanakkor az alapszolgáltatások, tehát az otthoni szolgáltatások, így a vezetékes tévé, az internet és a telefon, a mobilhívások indítása és fogadása, az SMS-küldés és -fogadás, az adathasználat, valamint a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli hibabejelentés ez idő alatt is végig elérhető lesz.
Az átállásra való felkészülés miatt egyes, vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyintézésekre már június 24-től csak korlátozottan lesz lehetőség, ezért amennyiben új vezetékes szolgáltatást vagy médiaeszközt szeretnének rendelni, azt június 23-ig, vagy személyesen az üzletekben július 7-ig tehetik meg. Hasonlóan a meglévő vezetékes szolgáltatás másik címre való áthelyezését is június 23-ig kérhetik az ügyfelek.
A Vodafone még arra is kéri ügyfeleit, hogy július 6-ig fizessék be számláikat, az érintett időszakban pedig ne indítsanak számlabefizetést.
Amennyiben korábbi otthoni számlákra van szükség, azokat érdemes már július 8. előtt letölteni a My Vodafone Otthoni fiókból, ugyanis ezek július 9. után ezen a felületen már nem lesznek elérhetők.
Mire jó az informatikai átállás?
Az informatikai átállás után az ügyfelek új számlafizető-azonosítót kapnak, amelyről e-mailben és SMS-ben is értesítik őket. A szolgáltató felhívja a figyelmet arra, hogy az informatikai átállást követően az ügyfelek a megszokottnál később kaphatják meg a számlákat, de ebből eredően az ügyfeleket hátrány nem éri, a befizetési határidőt meghosszabbítják, a szolgáltató nem számít fel késedelmi kamatot, és elektronikus számla esetén az ügyfelek nem veszítik el az e-pack-kedvezményt sem.
Mobilszolgáltatás esetén a Vodafone azt javasolja ügyfeleinek, hogy gondoskodjanak időben az elegendő adatmennyiségről és a roamingszolgáltatás aktiválásáról, és július 11-ig fizessék be számláikat. A feltöltőkártyás ügyfelek ATM-en keresztül változatlanul feltölthetik egyenlegüket. Kérik, hogy az időszakban esedékessé váló éves feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatos teendőket még az átállás előtt végezzék el. (MTI)”
Címlap fotó: Index.hu
Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.