„Októberben konkrétan kétszer annyi kombi Nio ET5 fogyott, mint szedán – igen kelendő a kínai prémiumgyártó praktikus villanyautója.
A Nio 2021 végén leplezte le a Tesla Model 3 riválisának tekinthető ET5-öt, mely szedánnak idén nyáron mutatkozott be a kombi testvérmodellje.
A CPCA (China Passenger Car Association) adatai szerint a két verzió közül egyértelműen a puttonyos a népszerűbb, melyből július óta minden egyes hónapban több fogyott, mint a szedánból.
A legfrissebb adatok szerint míg októberben 1551 szedán ET5-öt adtak el, addig ugyanebben a hónapban kétszer ennyi, konkrétan 3105 kombi ET5 talált gazdára.
Az ET5 Touring 450 literes csomagtere a 40:20:40 arányban osztott hátsó üléstámlák ledöntésével 1300 literig bővíthető, és akár 1,4 tonnás utánfutó is vontatható a kocsival.
Elöl egy 286 lóerős, hátul pedig egy 204 lovas villanymotor található. Az összkerékhajtású ET5 Touring 489 lóerős teljesítménye mellé 700 Nm-es nyomaték társul, így nem csoda, hogy 4 másodperc alatt letudható egy 0-100-as sprint.
A Nio 2021 végén leplezte le a Tesla Model 3 riválisának tekinthető ET5-öt, mely szedánnak idén nyáron mutatkozott be a kombi testvérmodellje.
A CPCA (China Passenger Car Association) adatai szerint a két verzió közül egyértelműen a puttonyos a népszerűbb, melyből július óta minden egyes hónapban több fogyott, mint a szedánból.
Elöl egy 286 lóerős, hátul pedig egy 204 lovas villanymotor található. Az összkerékhajtású ET5 Touring 489 lóerős teljesítménye mellé 700 Nm-es nyomaték társul, így nem csoda, hogy 4 másodperc alatt letudható egy 0-100-as sprint.
A Nio ET5 19 százalékos adót tartalmazó német alapára 47 500 euró, vagyis átszámítva mintegy 18 millió forint.”
Címlap fotó: hvg.hu
Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.